Kosyrev vladislav yurievich laulaja. Tietoja perheestä

Koti / Aistit
Toimittajan työ tuo jatkuvasti yllätyksiä ja löytöjä. Valitettavasti tähän asti taiteilijan nimi ei kertonut minulle mitään. On käynyt ilmi, että hän on säännöllinen osallistuja ohjelmaan "Romantiikan romantiikka" TV -kanavalla "Kulttuuri". Maanmiehemme, Smolenskista. Kiitos, asiantuntevat ihmiset neuvoivat minua etsimään Internetistä ja katsomaan Kosarevin tallenteita. Löysin sen ja neuvon sinua: "Kiitos" - kappale muslimi Magomajevin ohjelmistosta. Yksi suorituskyvyn vahvimmista ja vaikeimmista. En peitä ihailua Kosarevia kohtaan. Kysymykset taiteilijan vakavaraisuudesta ovat kadonneet itsestään, mutta muita on ilmaantunut: miksi tiedämme hänestä niin vähän?
Hän on asunut Moskovassa 18 vuotta. Valmistui Gnessinin Venäjän musiikkiakatemiasta. Kysyntää. Kirkas, säälittävä ja melko tiukka ohjelmisto. Maaliskuun 8. päivänä Vladislav Kosarev antaa soolokonsertin Glinka -salissa, joten hän vietti useita päiviä Smolenskissa etukäteen harjoitellen V.P. -nimisen Smolenskin venäläisen kansanorkesterin kanssa. Dubrovsky. Yhden harjoituksen jälkeen onnistuimme keskustelemaan ...

Tietoja ohjelmistosta
- Ohjelmistossani on paljon neuvostoliiton aikaisia ​​kappaleita. On selvää, että ne kaikki on kirjoitettu useita vuosikymmeniä sitten, mutta ne eivät vanhene! "Kiitos" ja "Nocturne" Arno Babadzhanyanilta, "Old Maple" Alexandra Pakhmutovalta, "Dark Night" Nikita Bogoslovskylta - nämä kappaleet elävät missä tahansa sukupolvessa, milloin tahansa, missä tahansa poliittisessa järjestelmässä! Koska heillä on jotain hyvin todellista, rehellistä, syvää, vilpitöntä. Mikä puuttuu monista nykyaikaisista kappaleista. Nyt kirjoitetaan monia kappaleita - erilaisia, kaikille yleisöille, mutta elääkö ne vähintään viiden vuoden kuluttua, on suuri kysymys! Ja Neuvostoliiton kappaleet ovat klassikoita. Jos joskus onnistumme palaamaan samaan vaihtelutaiteen, laulukulttuurin tasolle, se on suuri onni!
Etsin nyt laadukasta populaarimusiikkia. Joka toisaalta olisi modernia ja 21. vuosisadan alkuun sopivaa, toisaalta se ei olisi mautonta ja alkeellista. Koska on mahdotonta laulaa yhdessä Babajanyanin konsertissa ja jossain huonolaatuisessa modernissa "mestariteoksessa". Valitettavasti kappaleita, kuten "Perheeni", "Peter ja Fevronia", on vähän, eikä niillä ole suurta kysyntää radiossa.
Kaikki musiikki, myös suosittu musiikki, voi olla korkealaatuista tai heikkolaatuista. Kysymys on siitä, mitä tunteita se herättää järkevässä ja hyvän maun omaavassa ihmisessä. Mitä tälle ihmiselle tapahtuu, hänen sisäiselle maailmalleen? Loppujen lopuksi kaikki musiikki joko hengellistää, luo tai tuhoaa.
Mitä pidän nykyajan lauluntekijöistä? Nimeän kappaleet, jotka Igor Matvienko kirjoittaa Lubelle - ehkä ei kaikkia, mutta kuitenkin. Se on mielenkiintoista, syvää, vilpitöntä. Tästä on syytä olla ylpeä. Oleg Gazmanovilla on hyviä kappaleita, Igor Krutoy.

Tietoja suurista
- Neuvostoliiton suosituimmat säveltäjät? Niitä on paljon! Babadzhanyan, Ptichkin, Pakhmutova, Bogoslovsky, Dunaevsky, Ostrovsky, Fradkin ... On helpompi sanoa, kenestä et pidä, vaikka luultavasti niitä ei olekaan! .. (nauraa)
Jos puhumme suosikki esiintyjistäsi, tämä on tietysti Andrei Mironov - ihailen häntä taiteilijana ja laulajana. Minulle hän on esimerkki siitä, miten periaatteessa pitäisi lähestyä kappaleiden esitystä. Sillä ei ole väliä, mikä hänen äänensä oli, sillä ei ole väliä, mikä hänen korvansa on - tärkeä asia on, että kun henkilö otti kappaleen, hän loi ensin kuvan -idean ja sitten toteutti sen. Siksi hän on arvokas. Nyt on valtava määrä laulajia, joita professori kutsui "äänenpuhaltimiksi". Heille lauluprosessi on ensisijaisesti fysiologinen. Se voi olla jopa kaunista laulua, mutta se on täysin henkistä. Kuten voitte kuvitella, pidän muista esiintyjistä. Nimi? Meillä on muslimi Magomajev, Georg Ots, Juri Guljajev, Eduard Khil, Ljudmila Zykina, Olga Voronets, Ljudmila Gurchenko. Ulkomaiset - Tom Jones, Frank Sinatra, Elvis Presley, Freddie Mercury, Klaus Meine (Scorpions), Andrea Bocelli, Sarah Brightman ...

Tietoja motivaatiosta
- Mikä saa sinut laulamaan? Pohjimmiltaan on kaksi tekijää. Kyllä, rakastan laulamista. Rakastan mennä lavalle ja kommunikoida ihmisten kanssa taiteen kautta. Kerro heille tarinoita, elä heidän kanssaan. Tämä on ensimmäinen asia. Kun ihmiset tulevat konsertteihini, minä menen lavalle. Toinen ja tärkein. On tilanteita, joissa et halua laulaa, mutta sinun täytyy laulaa. Sellaisina hetkinä muistan ammatin tärkeimmän asian, josta pidän. Tiedätkö miksi? Kun menen salille konsertin alussa, näen valtavan määrän erilaisia ​​ihmisiä. Jokaisella heistä on oma elämänsä, omat ilonsa ja surunsa, useimmat heistä eivät tunne toisiaan ... Ja kun toinen osa päättyy, näen, että ihmisistä on tullut jotain yhtä ja mikä tärkeintä, heillä on täysin eri silmät - iloinen, onnellinen! En ota sitä henkilökohtaisesti - se on kaikki taiteen suuri voima! Tämän ihmeen vuoksi tulemme kaikki konserttisaliin. Ja tämä motivoi minua kaikissa tilanteissa! Vaikeina aikoina muistan vain katsojien silmät! ..

Tietoja henkilökohtaisesta elämästä
- Ohitan aina henkilökohtaisen elämän aiheen - missä tahansa haastattelussa. Vastaan ​​aina: "Olen naimisissa lavalla." Ei siksi, että yritän säilyttää jonkinlaisen mysteerin, olla toivottavaa kaikille - ei, en käytä tällaisia ​​temppuja. Henkilökohtainen elämä on henkilökohtaista, olla ihmisen kanssa, mutta ei tulla julkiseksi. Henkilökohtaiset suhteet eivät ole helppo aihe etenkään taiteilijalle, joten en keskustele siitä periaatteessa. Ei milloinkaan.

Isänmaallisuudesta
- Neuvostoliiton laulukulttuurissa oli, sanotaan, hyvin outoja sävellyksiä - epärehellisiä, teeskenteleviä, virallisia ... Mutta oli myös teoksia, jotka olivat täynnä rakkautta kotimaahansa! Nykyaikaisissa kappaleissa tämä on erittäin pientä ... Muistan nyt Igor Matvienkon kirjoittaman hämmästyttävän kappaleen: "Menen kentälle hevosen kanssa yöllä." Muistatko viimeiset rivit? "Olen rakastunut sinuun, Venäjä, rakastunut!" Mitä muuta on kirjoitettu tällä tavalla viimeisen 20 vuoden aikana? Mitä lauluja voit muistaa ja sanoa: ”Ja minä olen venäläinen! Ja olen ylpeä siitä! "
Haluan todella, että meillä venäläisillä on mahdollisimman monta syytä ylpeyteen. Ja jotta me, Smolenskin asukkaat, emme unohtaisi, että kotimaamme on Mihail Glinkan, Juri Gagarinin, Juri Nikulinin, Eduard Khilin kotimaa! ..

Tietoja juurista
- Menestykseni on ennen kaikkea vanhempieni ja opettajien työtä. Opiskelin Sokolovsky Streetin 8. musiikkikoulussa. Koulussa on ollut monta vuotta poikakuoro, jota johtaa Gennadi Aleksandrovitš Barykin. Tämä on epäitsekäs ihminen, askeetti. Hän on jo vuosikymmenien ajan kerännyt Smolenskin poikia ympärilleen, kouluttanut heitä ja herättänyt heille maun todellisesta musiikista ...
Sitten oli Glinkan niminen Smolenskin musiikkikoulu. Siihen aikaan se oli mielestäni yksi maan parhaista ja vahvimmista. Katso valmistuneiden kohtalo. Tulin Gnesinkaan, Denis Kirpanev, joka johtaa nyt sinfoniaorkesteria, tuli myös Gnesinkaan, Andrei Stebenkov valmistui kapellimestariksi, tuli Moskovan konservatorioon. Valtava määrä lapsia tuli Saratovin konservatorioon ... Smolenskin musiikkikoulu antoi vahvimman koulun, joka seuraa minua koko elämäni ajan. Ja tämä on edelleen työskentelevän Ljudmila Borisovna Zaitsevan ansio; Nina Pavlovna Popova, Tatiana Gavrilovna Romanova, Natalia Petrovna Demyanova, Nikolai Egorovich Pisarenko ... Jokainen taiteilija, enkä minä ole poikkeus, on aina kollektiivisen työn tulos, tämä on tulos tiimin työstä sanan laajassa merkityksessä . Vanhemmista ja opettajista tuottajaan ja ylläpitäjiin.
Kaikki alkoi siis Smolenskista. Lisäksi tämä ei ole vain musiikillinen perusta, vaan myös inhimillinen. Meille ei annettu vain käsityötä, vaan meitä kasvatettiin myös ihmisinä, yksilöinä. He kasvattivat meille maun hyvästä musiikista, hyvästä maalauksesta - he tekivät meistä kulttuurisia ihmisiä.

Konsertti maaliskuun 8
- Teemme konsertin ja pyrimme varmistamaan, että jokainen Filharmonian saliin saapuva nainen tulee onnelliseksi. Laulamme rakkaudesta eri genreissä: venäläinen romantiikka, kansanlaulu, Neuvostoliiton ja ulkomaisen 1900 -luvun popmusiikki. Koko ilta Filharmonian seuran näyttämöllä kuulostaa vain klassikoilta - kamarimusiikin klassikoilta, vaihtelutaiteen klassikoilta.

Tietoja orkesterista
- Olen tuntenut Maestro Stepanovin pitkään, tämä on neljäs yhteinen konserttimme, enkä lakkaa hämmästymästä hänen energisyydestään ja taidoistaan. Hän on mies, joka palaa työstään - orkesteri, musiikki, joka työskentelee vaikeissa olosuhteissa (me kaikki tiedämme, kuinka paljon valtion työntekijät saavat meiltä - muusikot, opettajat, lääkärit) ...
Joka kerta, kun tulen kotimaahani, iloitsen: Dubrovskyn luomat perinteet eivät ole vain kadonneet, vaan myös vahvistuneet! He elävät, ja kansansoitinorkesteri on yksi filharmonisen yhteiskuntamme ja ehkä koko Venäjän johtavista kollektiiveista. Kiertelen paljon, työskentelen eri orkestereiden kanssa, mukaan lukien venäläiset kansanorkesterit ... Smolenskin orkesterilla on täysi oikeus olla ylpeä itsestään, ammattitasostaan ​​ja upeasta maestroistaan!

Tietoja lomasta
- Onnittelut kaikille lehden lukijoille 8. maaliskuuta! Tänä päivänä sinulle kerrotaan paljon, ja yhdyn hyviin ja ystävällisiin sanoihin. Haluan omasta puolestani toivoa, että vierelläsi olevat ihanat miehet muistavat, että sinun täytyy olla huolellisesti ympäröity ja miellyttää lahjoja useammin kuin yksi päivä vuodessa! Eikä kahta. Ja ainakin - 364!

Jos puhumme henkilöstä, joka pystyy suorittamaan ehdottomasti minkä tahansa genren, se on epäilemättä laulaja Vladislav Kosarev. Kansanlauluja, klassikoita, rommia ...

Masterwebiltä

11.06.2018 12:00

Jos puhumme henkilöstä, joka pystyy suorittamaan ehdottomasti minkä tahansa genren, se on epäilemättä laulaja Vladislav Kosarev. Kansanlauluja, klassikoita, romansseja - tämä on kaikki, mitä hänen ohjelmistossaan on. Hänen äänensä kiehtoo monia kuulijoita, Kosarevista voimme sanoa, että heidän on mahdotonta kuulla tarpeeksi.

Vladislav Anatolyevich syntyi Smolenskin kaupungissa 5. joulukuuta 1975. Hänen vanhempansa kasvattivat hänelle varhaisesta iästä lähtien rakkautta musiikkiin. Kun hänen äitinsä vei hänet musiikkikouluun, hän oli vain kuusivuotias. Hän lauloi kuorossa. Jonkin ajan kuluttua hän sai musiikillisen koulutuksen Smolenskin Glinka -koulussa. Muuten, monet taiteilijat opiskelivat tässä koulussa. Hänen valmistumisensa antoi hyvän alun musiikkiuralle. Sen jälkeen hän lähti kotikaupungistaan ​​ja lähti valloittamaan Moskova. Siellä Kosarev jatkoi opintojaan - hän tuli Gnessin -akatemiaan.

Luovan polun alku

Vladislav aloitti uransa mieskuorossa "Peresvet". Ensin hän oli solisti ja sitten kapellimestari. Tämän polun jälkeen Vladislav tajusi kuitenkin haluavansa olla yksinlaulaja. Peresvet -kollektiivi antoi konsertteja monissa Venäjän kaupungeissa, mutta he valloittivat paitsi tämän maan myös muita maita, kuten Puolan, Viron, Espanjan, Ranskan, Ruotsin. Monet maat rakastuivat laulaja Vladislav Kosarevin poikkeukselliseen baritoniin.

Vuoden 2009 alussa hän päättää edelleen aloittaa soolouran. Laulaja antoi konsertteja Moskovan suurimmissa salissa (Tšaikovskin konserttisali, konservatorion suuri sali, Kremlin kongressipalatsi ja monet muut). Hänen kappaleitaan saatiin usein kuulla monilla venäläisillä kanavilla.


Laulaja Vladislav Kosarevin ensimmäiset konsertit olivat erittäin onnistuneita, uskomaton baritoni valloitti koko yleisön, mutta fanit muistivat ennen kaikkea sen, että hän esiintyy missä tahansa lajissa.

Vladislav pitää kovasti 1900 -luvun säveltäjistä, joten hän mieluummin laulaa ei popmusiikkia, joka kuulostaa melkein kaikkialta, vaan klassisempaa tyyliä. Laulaja uskoo, että sitä on hyvin vähän televisioruuduilla. Kaikissa kappaleissaan hän laittaa kaiken itsensä, siksi ne pitävät sielua. Kaikkein tyylikkäimmät teokset hänen ohjelmistostaan ​​ovat katsojien mukaan seuraavat: "Aamunkoitolla et herätä häntä", "Kellot", "Lumimyrsky pyyhkäisee kadulla".

Laulaja esiintyy kaikissa konserteissa, joihin hänet kutsutaan, hän laulaa myös eri juhlapäivinä, vuosipäivinä ja häissä. Hän työskentelee yhteistyössä monien musiikkiyhtyeiden, kuten Rossiya-yhtyeen, pop-sinfoniaorkesterin ja monien muiden vaskipuhallin- ja folk-yhtyeiden kanssa.

Vuonna 2017 hän sai arvonimen "Karjalan tasavallan kunnioitettu taiteilija", jonka tämän valtion päämies myönsi. Joka vuosi hän osallistuu perhepäivään omistetulle lomalle Muromissa.


Laulaja Vladislav Kosarevin henkilökohtainen elämä

Monet ovat erittäin kiinnostuneita laulajan henkilökohtaisesta elämästä, mutta riippumatta siitä, mitä provosoivia kysymyksiä he esittävät hänelle haastattelun aikana, hän, kuten kova pähkinä, ei kerro hänestä mitään. Vladislav uskoo, että sellainen aihe kuin henkilökohtainen elämä on myös henkilökohtainen, ettei kenenkään pitäisi tietää siitä mitään.

- Vladislav, milloin tajusit, että haluat tehdä musiikkia?
- Olen aina halunnut sen, en vain uskonut, että siitä tulee ammattini. Minulla on hyvin musikaalinen perhe, vanhempani työskentelivät tehtaalla koko ikänsä, mutta kun tulin kotiin, äitini alkoi hyräillä jotain. Luojan kiitos, hän on elossa, ja vakavasta iästään huolimatta hänen äänensä säilytti kauneutensa ja kirkkautensa. Ja isoäitini kyläklubilla johti venäläistä laulupiiriä.

19. kesäkuuta 2015 | Laulan sitä mihin uskon

- Yhdessä haastattelustanne sanoitte, että kasvoitte lapsuudestanne lähtien Neuvostoliiton baritonien työstä, jota äitisi kuunteli, ja länsimaisista, joita isänne kuunteli. Oliko vanhemmillasi jotain tekemistä taiteellisen ympäristön kanssa?

Vanhemmat työskentelivät tehtaalla koko elämänsä, mutta rakastivat musiikkia erittäin paljon. Ja kaikki perheessäni lauloivat ja lauloivat. Kun olemme kaikki yhdessä, paavin voimakas ääni hukuttaa kaikki. Hänellä on upea dramaattinen tenori.

19. kesäkuuta 2015 | Laulan sitä mihin uskon

- Oryolissa esiintytte sotilaallisella ohjelmalla.

Sodan teema on erityinen, ja tämä on hyvin vastuullista. Lapsena lauloin kappaleita "Voitonpäivä", "Kaivossa", "Aurinkoisella niityllä" yhdessä isoisäni Georgy Andreevich Labuzovin kanssa.

27. kesäkuuta 2014 |

- Ulkonäkösi perusteella perheessäsi oli myös aristokraatteja.
- Me kaikki tulimme ulos ihmisistä.
- Eikö ole kasakoiden esi -isiä?
- Kunpa niitä olisi! Äskettäin kiinnostuin kasakkojen historiasta. Trotski kirjoitti: ”Kasakit ovat ainoa Venäjän kansan luokka, joka kykenee toteuttamaan itsensä. Siksi ne on tuhottava. " Muistan lauseen, joka kuului Napoleonille: "Anna minulle kaksisataa kasakkaa, niin minä voitan koko maailman."

27. kesäkuuta 2014 | Sinun pitäisi laulaa tänään paremmin kuin eilen

- Mitä mieltä olet kasakkalauluista?
- Olen henkisesti venäläinen. Rakkaus kansanlauluihin siirtyi isoäidiltäni. Smolenskin alueella hän johti venäläistä laulukerhoa. Keräsin ei vanhoja naisia, vaan nuoria tyttöjä, jotka olivat pukeutuneet venäläisiin pukuihin ja oppineet heidän kanssaan kevätlauluja, rituaaleja, mukaan lukien kasakkalauluja. Venäläisiin verrattuna he ovat täysin erilaisia. Viipyminen, poraus ... Heillä on intonaatiot, rytmi ... Kasakkakappaleen henki yksinkertaisesti kaataa. Aloin vähitellen sisällyttää ne ohjelmistooni. Kokeilen, tyylitän, saavutan modernin soundin, mutta ilman poppia ... Valitettavasti ei ole niin paljon ihmisiä, jotka tuntevat kappaleen hengen tekevän kansankulttuuria ollakseen esittelemättä kokoshnikkaa tai kiertäen hameen leikkisästi. Esimerkiksi Moskovassa järjestetään vuosittain mielenkiintoinen festivaali "Ethnosphere", joka houkuttelee jazzia, rock -muusikoita, nykyaikaisia ​​kansanlaulujen esittäjiä. Mielestäni tämä on erittäin mielenkiintoinen ja lupaava projekti.

5. maaliskuuta 2014 | Tapaa baritoni Vladislav Kosarev!

Tietoja henkilökohtaisesta elämästä
- Ohitan aina henkilökohtaisen elämän aiheen - missä tahansa haastattelussa. Vastaan ​​aina: "Olen naimisissa lavalla." Ei siksi, että yritän säilyttää jonkinlaisen mysteerin, olla toivottavaa kaikille - ei, en käytä tällaisia ​​temppuja. Henkilökohtainen elämä on henkilökohtaista, olla ihmisen kanssa, mutta ei tulla julkiseksi. Henkilökohtaiset suhteet eivät ole helppo aihe etenkään taiteilijalle, joten en keskustele siitä periaatteessa. Ei milloinkaan.

7. tammikuuta 2014 | Laulaminen on lentämistä!

Elämä on kuin laulu

Rehellisesti sanottuna en muista ensimmäistä kertaa, kun aloin laulaa. Mutta muistan täsmälleen, että olen syntynyt ... ja kaikki ympärillä olivat jo laulaneet! Isoäitini lauloi koko elämänsä, johti ympyrää venäläisiä lauluja kyläkoulussa, isoisältäni kuulin monia sotalauluja, äitini ihaili Magomajevin, Otsin, Khilin, Gulyajevin työtä ... rivit risteilijä Aurorasta ja ... kokenut vertaansa vailla olevan onnen, lennon tunteen ... sitä on vaikea selittää! Ja heti tämän "tapahtuman" jälkeen äitini vei minut musiikkikouluun. Siellä oli ihana poikakuoro Gennadi Barykinin johdolla! Tässä kuorossa esittelimme monia kappaleita Alexandra Pakhmutovan syklistä "Constellation of Gagarin". Monta vuotta on kulunut ja lauloin samat kappaleet Saratovissa vuonna 2011 gaalakonsertissa, joka oli omistettu Yuri Gagarinin avaruuslennon 60 -vuotisjuhlille! Alexandra Nikolaevna itse istui pianon ääressä ja Nikolai Dobronravov seisoi siivissä ... Näin mielenkiintoisesti elämä on järjestetty.

6. marraskuuta 2013 | Haluan löytää säveltäjäni

- Omistatko konserttisi jollekin? Esimerkiksi sodan vuosien lauluja?

Kaikki konserttini on omistettu yleisölleni! Mitä tulee sotilaslauluihin ... Soolotoimintani alkoi niistä. Kuulin ensin monet niistä isoisältäni. Hän oli yksi elämäni merkittävimmistä ihmisistä, henkilö, jolta opin paljon ...

Kun valmistaudun konserttiin, jossa esitän sotalauluja, minulle on erittäin tärkeää muistaa isoisäni, hänen tarinansa sodasta, hänen intonaationsa ... Sotaa käsittelevän elokuvan katsominen on yksi asia, mutta kommunikointi ihmisen kanssa joka oli siellä ja tietää jokaisen sodanlaulun sanan arvon, on täysin erilainen.

22. helmikuuta 2013 | Sinun on vain oltava rehellinen. Lavalla ja elämässä

- Onko sinulla hetki, jolloin sinusta tuntui täysin oikealta laulajalta?
- Kyllä, muistan sen hyvin. Olin kuusivuotias ja koko iso perheemme konsertoi kyläklubilla. Menin lavalle ensimmäistä kertaa, lauloin ja ... minusta tuntui, että siivet kasvoivat selkäni takana!
Muistan myös hyvin ensimmäisen soolokonserttini, joka pidettiin toukokuussa 2009 Moskovan kulttuuritalossa "Harmony". Lauloin yhdessä haitaristin kanssa sotavuosien kappaleita sotaveteraaneille. Minulle voitonpäivä on pyhä juhla. Isoisäni meni rintamalle hyvin nuorena poikana, sodan päätyttyä hän taisteli puolitoista vuotta Banderan kanssa Länsi -Ukrainassa. Lähes kaikki sotilaslaulut, joita esitän nyt konserteissani, kuulin ensin häneltä, ja ... en vain kuullut. Koko suuren isänmaallisen sodan helvetin läpikäyneen ihmisen tunteet ja tunteet olivat painuneet sieluuni. Neljä vuotta sitten konsertissani salissa oli ihmisiä, jotka isoisäni tavoin tiesivät sodasta omakohtaisesti. Ja kun näin, että he uskoivat minua, tajusin, että minulla on oikeus mennä lavalle.

13. maaliskuuta 2012 | Mitä rakkaus tietää rakkaudesta?

- Joten käy ilmi, että perheessäsi oli laulajia?
- Ei ollut ammattimaisia. Kaikki perheenjäsenet, etenkin äidin puolella, lauloivat hyvin. Isälläni on hämmästyttävä lyyrinen ja dramaattinen tenori. Kun kokoonnumme saman pöydän ääreen, minua ei kuulla - hän estää ääneni kahdesti. Isäni työskenteli koko ikänsä tehtaalla, hän siirtyi koneenkäyttäjästä kauppapäälliköksi. Kädet ovat valtavat! Ja hänestä olisi voinut tulla erittäin hyvä laulaja.

Keskustelut

Lähetä sähköpostiosoitteeseen [sähköposti suojattu] VAIN KYSYMYKSET, niiden alla nimi tai lempinimi, jonka haluat tilata, ja sähköpostiosoitteesi.

Sydämen laulut

- Vladislav, eikö ohjelman nimi ole sattuma?
- Mikään ei ole sattumaa. Kaikki kappaleeni on osoitettu kuuntelijalleni, olipa hän minkä ikäinen tahansa - olipa hän nuori, kypsä tai tullut arvokkaampaan aikaan. Ohjelmassani jokainen heistä löytää jotain sopusoinnussa sielunsa kanssa, hän kuulee jotain salaista.
- Oletko huolissasi ennen esitystä?
- Oletko huolissasi? Ei. Tämä on jotain muuta. Olen tottunut lavalle: kuuden vuoden iästä lähtien aloitin sen kotimaisen Smolenskin lasten musiikkikoulun opiskelijana. Tärkeintä on mennä ihmisten luo lämpimällä sydämellä, rakastaa vilpittömästi niitä, joille laulat - jokaista erikseen. Minun on myönnettävä, että minulla on oma pieni salaisuuteni: ennen konsertin alkua tarkkailen huomaamattomasti yleisöä, joka astuu sisään salille, ja henkisesti tervehdin silmiäni kaikkia ja menen sitten salille tuttujen ihmisten luo - mukavat, älykkäät ihmiset, ja muut filharmonisessa salissa eivät mene!
- Tiesitkö, että suurin osa kuuntelijoistasi on naisia?
- Hyvin! Luulen, että en ruumiillista pahimpia mieskuvia lavalla.

Kahden osan konserttiohjelmassa on yli kaksikymmentä numeroa, jotka on suunniteltu monenlaisiin makuihin - venäläisiä romansseja, kansanlauluja, Neuvostoliiton ja ulkomaisen 1900 -luvun pop -taidetta. Tässä on tyylikäs, ilman ironista kokettiromanssia "Mutta minä silti rakastan sinua!" Laulajat Vladislav, ja sielulliset melodiat viime vuosisadan Neuvostoliiton ja ulkomailta, jotka ovat suosittuja ihmisten keskuudessa.

Kosarevilla on yhteensä yli seitsemän ohjelmaa kansanorkesterille, ja taiteilijan yleisessä "varastossa" on yli neljäsataa teosta, jotka ovat valmiita esille hänen pysyvässä "omaisuutensa". Ja nyt yleisö on emotionaalisesti yhteydessä laulajaan. Kiittää kiitollisena. Laulaa "bravo". Taputtaa tahdilla käsillään. Räjähtää ilosta ja lopulta laulajan pyynnöstä laulaa hänen kanssaan.

Lataatko yleisöllesi voimakasta energiaasi niin, että sitten ilmeisesti kestää kauan palauttaa se? Onko sinulla käyttäytymissääntöjä konserttipäivänä?
- Varmasti. Yritän jotenkin keskittyä, olla yksin, eikä tietenkään mitään hälinää ja rajoittamatonta hauskanpitoa tänä päivänä mennäkseni ihmisten luo puhtaalla, lämpimällä sydämellä, täynnä rakkautta niitä kohtaan, joille laulan. Muistatko kuinka Bulat Okudzhavan laulussa? "Viritän sydämeni rakkauteen." Ja sitten katsoessasi eteiseen kommunikoi heidän kanssaan kappaleiden välityksellä, ole vuorovaikutuksessa sekä parterin että parvekkeen kanssa, ohittamatta ketään huomiollasi.

Haluan tietää kaiken idolista. Ja Vladislav Kosarevista kuuden vuoden aikana soolouraltaan on tullut idoli kuuntelijoilleen. En kiellä, että olen ollut taiteilijan ihailijoiden joukossa siitä lähtien, kun tutustuin hänen työhönsä, kuulin hänen ainutlaatuisen baritoninsa-lämmin, pehmeä, täyteläisen kuuloinen lento, pohjan ympäröivä sametti ja jalo, puhtaat ylemmän rekisterin muistiinpanot. Tämä ei ole vain huippuluokan ammattilainen, hän on erittäin valoisa ja vilpitön henkilö - sekä työssään että suhteessa ihmisiin.
Vladislav Kosarevilla on erittäin puhdas ja rehellinen elämäkerta. Musiikkikoulu ja korkeakoulu kotimaassaan Smolenskissa, kuuluisa Gnesinsin nimetty Venäjän musiikkiakatemia, valmistui arvosanoin vuonna 2001 ja sitten - menestyksekäs työ kapellimestarina Moskovan mieskamarikuorossa "Peresvet", arvostettu palkinto - ensimmäinen palkinto ensimmäisellä kansainvälisellä A. Yurlovan nimisellä kuoronjohtajien kilpailulla. Mutta ihmisen luonne on unelmoida. Ja Vladislav haaveili soololaulusta ja toteutti unelmansa kääntyessään kerran yleisön eteen, ja siitä lähtien hän on laulanut seitsemännen kauden ajan ja kuulijat tuntevat hänet täysin. Taiteilijan sooloura kruunattiin kahdella korkealla palkinnolla - tilaus ”Usko. Toivoa. Rakkaus ”ja kultatilaus” Service to Art ”. Haluaisin tietää, miten hän ruokkii luovuuttaan, mitä toimintaa vapaa -ajallaan hän haluaa ...

Vladislav myöntää, kuinka tärkeä ykseys luonnon kanssa on hänelle, jota ilman hän ei voi laulaa. Hän on valmis kommunikoimaan luonnon kanssa missä tahansa säässä ja milloin tahansa vuoden aikana. Hänelle Smolenskin alueen syntyperäinen luonne on erityisen lähellä, johon hänen lapsuutensa ja nuoruutensa liittyvät. Moskovan alueella, joka ei ole kaukana kotiseuduistaan, maan lähellä on jo täysin erilainen haju, erilainen energia ja yrtit eivät ole samoja. Ja Vladislav rakastaa kerätä lääkekasveja, jotka monet tietävät: heidän joukossaan - parantava yarrow, universaali St., joka on välttämätöntä luovuudelle.

Kun kesällä, kauniina päivänä, vaellat pellon poikki, sinusta tuntuu taas lapselta, joka on avoin koko maailmalle ja toimii sillä hetkellä kuin haluaa - hän iloitsee, itkee, huutaa. Tarvitsen tätä puhdasta välittömyyttä, joka auttaa löytämään itseni uudelleen ja koota se yhteen, Kosarev myöntää. - Sateisena päivänä on hyvä kiivetä telttaan ja uppoutua lukemaan yhtä suosikkikirjailijoistasi - Turgenev, Leskov, Kuprin, Chekhov. En puhu Puškinista: se on sanomattakin selvää. Ilman kommunikointia luonnon kanssa en voi kuvitella elämääni.
- On uteliasta, vaikuttaako kapellimestarin ammatti jotenkin nykyiseen toimintaanne? Auttaako se?
- Mielestäni mikään tieto elämässä ei ole tarpeetonta. Esimerkiksi heti tajusin, kuinka upealla ja hämmästyttävällä orkesterilla Novosibirskissä minun täytyy laulaa! Kuulin kaupunkisi venäläisen akateemisen korkeasta ammatillisesta tasosta muilta muusikoilta, ja nyt minulla oli kunnia laulaa hänen kanssaan. Se on niin ilo! Joskus sattuu, kun kuulen tiettyä halveksuntaa populisteja kohtaan: mitä he sanovat, osaavatko nämä nappikuulokkeet ja balalaikat! ! Joskus leikkiä, käyttäytyä huonosti! Orkesterin ylikapellimestari, maestro Vladimir Polikarpovich Gusev, on Venäjän kansanartisti, muusikko, jolla on korkea maku ja ymmärrys, enkä ole yllättynyt siitä, että kaupungissasi orkesteri on niin rakastettu ja läsnä, mikä on harvinaisuus. Ja olin erityisen iloinen voidessani työskennellä tällaisen ryhmän ja tämän luokan kapellimestarin kanssa ymmärtääkseni, että meillä on yhteinen tehtävä hänen kanssaan: niin että henkilö poistuu konsertista juhlallisella mielellä. Luulen, että teimme sen yhdessä.
- Magomajev on idolisi, onko muita suosikkilaulajia?
- Kyllä, tietysti, ja niitä on paljon. Ulkomailta rakastan italialaisten korkeaa laulua Titta Ruffo, Tito Gobbi, Lauri Volpi. Valitettavasti en ole vielä päässyt Lauri Volpin erinomaiseen kirjaan "Vocal Parallels". Ja kuinka monta upeaa ääntä on venäläisen oopperakoulun historiassa! Nämä ovat Yuri Gulyaev, Mark Bernes, Jevgeni Martynov, Anna German, Klavdiya Shulzhenko, Petr Leshchenko, Georg Ots ... Heitä oli monia venäläisen popmusiikin historiassa, sitten he työskentelivät ammattimaisesti ja aidosti rakkaudella laulun tyylilajia kohtaan , jota valitettavasti ei ole olemassa nyt, koska neuvostoliiton aikaisia ​​säveltäjiä ei ole.
- Mutta missä kuuntelit kaikki nämä kappaleet? Monet ikätoverisi haluavat jotain aivan muuta!
- Vanhempani rakastivat näitä kappaleita, ja niitä soitettiin jatkuvasti kotona. Ja musiikkikoulu kehitti makuani oikeaan suuntaan, opetti minut erottamaan hyvän pahasta.
- Olen kuullut useita esittämiäsi sota -ajan kappaleita. Ne kaikki kuulostavat niin lämpimältä, niin vakuuttavilta, että he eivät voi muuta kuin innostua. Miten virität itsesi oikeaan aaltoon?
- Ja minun ei tarvitse virittää itseäni oikealle aallolle. Minulle mennyt sota on osa maani historiaa, joka vaikutti myös perheeseeni: isoisäni taisteli ja koki kaikki sodan surut ja voiton pitkämielisyyden. Ja kun laulan mahtavia kappaleita ”Viholliset poltti kotimme”, “Katyusha”, “Emme ole olleet kotona pitkään aikaan”, “Kaivossa” ja muita etulinjan aikoja, muistan aina oma isoisäni ...
- Ovatko perhearvot tärkeitä sinulle?
- Epäilemättä. Osallistumiseni perheen, rakkauden ja uskollisuuden päivään omistettuihin tapahtumiin on suora vahvistus tälle.
- Horoskooppimerkkisi mukaan olet Jousimies, ja nämä ovat pääsääntöisesti innokkaita matkustajia. Oletko yksi heistä?
- Ja kukapa ei haluaisi matkustaa? .. Mutta kapellimestarityöni aikana olen kiertänyt niin monia maita kiertueella, ja kotimaani jäi tuntemattomaksi, nyt olen kiinni. Matkustan ympäri maata niin iloisesti ja uteliaasti, en lakkaa olemasta hämmästynyt sen laajuudesta, monimuotoisuudesta ja kauneudesta!
- Olet niin suosittu, että jopa ystäviesi ja faniesi yhteisöt ovat VKontakte -sosiaalisissa verkostoissa ja Facebookissa. Kommunikoitko heidän kanssaan?
- Nämä ryhmät elävät itsenäistä elämää, riippumattomia minusta ja luovuudestani.
- Vladislav, sekä ammattisi että ympäristö, jossa sinun on muutettava, synnyttävät vaikeita suhteita, joskus antavat tarpeetonta negatiivista, pilaavat mielialan. Kuinka säilyttää iloisuus, ystävällinen henki?
- Tiedän, miten abstraktoida ja irrottaa kaiken epämiellyttävän, päästä eroon negatiivisuudesta - muuten minulla ei ole tarpeeksi hermoja - ja valmistautua iloon. Filosofiani elämässä on olla onnellinen, olkoon mitä tahansa ja nauttia elämästä!
- Onko elämässäsi politiikkaa?
- Kaikkien elämässä on oltava ammatillisesti mukana - myös politiikassa. Ammattini on laulaa, ja Jumala varjelkoon minua tekemästä työtäni hyvin!
- Ja mikä on sielu sinulle?
- Sielu on todellinen aine, ja sen paikka on sydämessämme, minkä vuoksi se sattuu ja huolestuttaa, ja se on revitty palasiksi surusta tai onnesta.
- On luonnollista, että henkilö ei pysähdy saavutettuun. Genressäsi olet saavuttanut, kuten sanotaan, katon. Ajan myötä äänesi saa huomattavasti enemmän voimaa, lentoisuutta, kauneutta ja äänen täydellisyyttä; siinä on suuri potentiaali. Oletko koskaan ajatellut oopperaa?
- Ooppera on rakkauteni ja salainen intohimoni. Ja minä työskentelen tähän suuntaan - työskentelen kokeneen opettajan kanssa, opin oopperaosia, hallitsen bel canto -tekniikan. Kaikki on siis mahdollista. Kuten sanonta kuuluu, älä koskaan sano ei koskaan. Enkä sulje pois oopperauraa itselleni tulevaisuudessa.
- Kun lähestytte perusteellisesti mitä tahansa liiketoimintaa, minulla ei ole epäilystäkään menestyksestä uudella alalla. Oletko kuullut, että näemme sinut pian yhtenä suosikkiohjelmamme "Romance of Romance" juontajana?
- No, tämä on kertaluonteinen projekti uudenvuoden ohjelmassa, jossa olen yksi neljästä esittelijästä.
- Suhtautumisesi Svetlana Medvedevan johtaman sosiaalisten ja kulttuurialoitteiden säätiön suojeluksessa olevaan äskettäiseen hankkeeseen "Luovat koulut" Workshop of Arts ", jossa on matka Plyosiin, Ivanovon alueelle, jossa sinä yhdessä laulaja Yan Osinin antoi mestarikursseja Ivanovon musiikkiopiston opiskelijoille?
- No, on hyvä asia auttaa nuoria, eivätkä ne todellakaan ole mestarikursseja, vaan pikemminkin keskusteluja ammatillisista aiheista, vastauksia kysymyksiin, neuvoja, kuulemisia. Kaikki tulevat muusikot tarvitsevat tätä suuresti, ja on tarpeen laajentaa tällaisten hyödyllisten aloitteiden viljelyä.
- Tapasitte yleisön kuusi vuotta sitten - tämä on soolouranne alkamisen aika. Muistatko ensimmäisen tunteen lavalla uudessa roolissasi?
- Kyllä, muistan hyvin. Se oli onnen tunne, euforia ja upea lento.
- Mikä muu tekee sinut onnelliseksi?
- Yleisön silmät konsertin jälkeen.
- Entä "tähti"? Tunnetko sen?
Vladislav nauraa. Ja tämä nauru on kaikki: tietoisuus hänen voimastaan ​​yleisön sydämiin ja laulajalle ominainen vaatimattomuus, joka ei salli hänen myöntää sitä, ja aivan ymmärrettävä elämän ilo ja tapahtunut työ.

Margarita DANILOVA,
Venäjän journalistiliiton jäsen

Kuva: Maya VOYCHENKO ja Sergey YASYUKEVICH

Smolyan odottaa 8. maaliskuuta Vladislav Kosarevin suurta juhlakonserttia,
harvinaisen kauneuden ja voiman baritoni, harvinaisen lavan viehätys.

Vladislav Kosarev ei usein esiinty Smolenskissa, mutta hän on maanmiehemme! ..
Muusikon ura kehittyy melko menestyksekkäästi, mutta kotona, kuten tämä
usein tapahtuu, että hänen lahjakkuutensa ei ole ansainnut asianmukaista tunnustusta. mielestäni
on aika Smolenskin asukkaille paitsi tunnistaa ihana taiteilija näkökyvyn mukaan myös
olla ylpeä alkuperästään. Loppujen lopuksi jokainen, joka ainakin kerran kuuli MEIDÄN
Kosareva on samaa mieltä: hänen esityksensä ei jätä sinua välinpitämättömäksi!
"Smolenskaya Gazeta" esittelee huomionne yksinomaiseen haastatteluun laulajan kanssa,
valmistanut taidekriitikko Natalia Krasilnikova (Internet -versio).

Jokaisella toimittajalla on sankareita, joista tulee osa häntä
kohtalo. Kun sinusta kasvaa sen henkilön persoonallisuus, josta kirjoitat, niin paljon
ammatin ja elämän väliset rajat poistetaan. Laulaja Vladislav Kosarev
minä olen yksi niistä sankareista. Kuin niin kiehtoo, lahjoa taidetta
Vladislav? Harvinaisen, hämmästyttävän kauneuden ääni? Kyllä, siitä ei ole epäilystäkään. Mutta
on ehdottomasti kauniimpia ääniä omaavia laulajia! Dramaattinen
taito? Ja näin on, mutta nykyään laulajat, joilla ei ole näyttelijälahjoja, eivät yksinkertaisesti voi
selviytyä musiikkimarkkinoilla! Mielestäni Kosarevin ilmiö on
ehtymätön sielunvalo, joka virtaa hänen silmistään, kyllästää sointiäänen
hänen äänensä ja kaikki hänen käyttäytymisensä lavalla. Konserttien jälkeen Vl. Kosareva
ja kommunikoidessasi hänen kanssaan maailma nähdään eri silmin, ja alat ymmärtää sitä
Aina on ulospääsy - jopa kaikkein toivottomalta näyttävistä tilanteista.
Mikä voimakas positiivisen energian varaus on oltava synnyttämistä varten
Valoa tunnelin päässä! Rehellisesti, en tiedä ylistystä yllä olevalle taiteilijalle
Tämä! Vladislav Kosarev - persoonallisuus. Hän on älykäs, syvä, poikkeuksellinen
kumppani. Olen varma: Smolenskin kuuntelijat, jotka ovat oikeutetusti ylpeitä,
että tämä ainutlaatuinen taiteilija, heidän maanmiehensä, on mielenkiintoinen ja hyödyllinen
Kosarevin pohdintoja elämästä ja työstä.

alkaa

- Vladislav, olet ensimmäisen kansainvälisen kuorokilpailun voittaja
kapellimestarit Alexander Yurlovin mukaan. En ole löytänyt mistään mistään
yksityiskohtaista tietoa tästä kilpailusta. Samaan aikaan tämä on sinun alku
ura. Voitko kertoa lisää kilpailusta?

- Kilpailu järjestettiin Jekaterinburgissa vuonna 2001. Olin viimeistelemässä
assistenttiharjoittelu Gnessinin Venäjän musiikkiakatemiassa ja
vuoden hän työskenteli kuoromestarina miesten kamarikuorossa "Peresvet". minulla on
voitaisiin sanoa, ei täysin toteutunut taistelutunne: sisään
Vuonna 1999, kun olin viidennen vuoden opiskelija Gnesinkassa, menin kuorokilpailuun
kapellimestarit Salavatin kaupunkiin Bashkortostaniin ja saivat II -tutkintotodistuksen.
Halusin kuitenkin enemmän. Yurlov -kilpailu oli perinteinen
rakenne ja tapahtui kolmella kierroksella: ensimmäinen - johtaminen; toinen on työ
kuoron kanssa; kolmas on kappaleen konserttiesitys kuoron kanssa, jonka kanssa me
toimi toisella kierroksella. Minulle tämä kilpailu on mielenkiintoinen, koska
ensimmäistä kertaa kuoronjohtajakilpailujen historiassa ensimmäiset sijat
jakavat saman oppilaitoksen valmistuneet - RAM -niminen RAM
Gnesins. Grand Prix myönnettiin Aleksanteri Solovjoville, joka työskenteli silloin
kuoromestari Vladimir Mininin kamarikuorossa (nyt hän on kapellimestari
Bolshoi -teatteri), ja ensimmäinen palkinto on todella sinun. Sasha ja minä
opiskeli Gnesinkassa yhden professorin - Vladimir Onufrievich Semenyuk - luona.
Yurlov -kilpailussa työskentelin Jekaterinburgin kaupungin Lik -kamarikuoron kanssa. OLEN
johti Rahmaninovin kevään, Tanejevin On the Ship ja kolmannella kierroksella
- yksi numero Rahmaninovin liturgiasta. Tuomariston puheenjohtaja
Vladimir Nikolajevitš Minin oli Jekaterinburgissa, ja hän antoi minulle
1. palkinnon saajan tutkintotodistus. Yurlov -kilpailun voittaminen antoi minulle
mahdollisuuden tulla Peresvet -kuoron kapellimestariksi vuoden työskentelyn jälkeen siellä
kuoromestari.

Ole taiteilija
- Kuinka tärkeä on ympärilläsi olevien ihmisten arviointi -
sekä luovuutesi että henkilökohtaiset ominaisuutesi?

- On olemassa joukko ihmisiä, joiden mielipide on minulle erittäin tärkeä. Tässä ovat vanhempani,
opettajat, läheiset ystävät ja jotkut katsojistani. Arvostan sitä erittäin paljon
yleisön luottamus, joka käy jatkuvasti konserteissani odottamassa
jotain uutta, mielenkiintoista, odottaen ihmettä. Mutta sano että minä
Seuraan itsestäni tietoja Internetissä - erityisesti
blogiviestit, sosiaalisen median kommentit - en voi. Yritän elää
Alexander Sergeevich Pushkinin mukaan hän antoi mielestäni universaalin
neuvo: ”Jumalan käskystä, oi Muse, ole kuuliainen! Ei pelkää kaunaa, ei
vaativat kruunua, he saivat kiitosta ja panettelua välinpitämättömästi eivätkä haasta tyhmää! "
Mitä tulee persoonallisuuteni arviointiin, niin minä taas
Keskityn ihmisryhmään, jonka mielipide on minulle erittäin tärkeä. OLEN
En ole epäsosiaalinen henkilö, ja kuten minusta näyttää, en riko
yleisesti hyväksytyt moraalinormit. Teen mitä parhaaksi näen ja elän elämääni
mielestäni se on oikein.

- Muuten, säännöistä! Äskettäin eräässä TV -ohjelmassa kuulin:
”Kauheimmat asiat planeetalla tapahtuvat ihmisten takia
noudata sääntöjä. " Mitä mieltä olet SÄÄNNÖISTÄ?

- Olen periaatteessa eri mieltä tämän väitteen kanssa! Tiettyjen rikkominen
säännöt, omatuntonsa vastaisesti, ihmiset luovat itselleen ja muille
valtava määrä ongelmia. Mielestäni kysymys ei ole siitä, ovatko seuraavat
ihmiset noudattavat sääntöjä, mutta siinä, mitä he yleensä ohjaavat, varmistaen
muita toimia. Havaintojeni mukaan ihmiset sitoutuvat valtavaan määrään
sopimattomia, usein inhottavia tekoja juuri siksi, että ei
he eivät noudata sääntöjä, mutta elävät ilman moraalisia ohjeita.

- Mitä impulsseja tarvitset luovuudelle - tietysti naisten lisäksi?
- Yritän löytää näitä impulsseja kaikista elämän ilmenemismuodoista - jopa
eniten ensi silmäyksellä kotitalous. Se voisi katsella kissaa,
kauhea kiusaaja, joka asuu talossani; lehtien kahina; rento ilme
vieraita kadulla; katkelma jostakin lauseesta, jonka näin vahingossa
metrolla lukevan henkilön olkapään yli. Yleensä kävellessä
kadulla tai matkalla metrolla yrittäen pitää tauon töistä ja sen jälkeen
tällaisiin odottamattomiin impulsseihin, päinvastoin, haluan sukeltaa
luovuutta uudella voimalla! Yritän laajentaa valikoimaa jatkuvasti
inspiraation lähteitä. Äskettäin uudelleen
elokuva "Kolme poppelia Plyushchikhalla". Minulla on ollut sitä jo useita viikkoja
Oleg Efremovin silmät, kun hänen sankarinsa istuu Volgassa,
Nojat kyynärpäät ohjauspyörään ... Tässä ulkoasussa - maailmankaikkeus, se on GENIUS !!!
Nyt muistan usein tämän kohtauksen työskennellessäni Neuvostoliiton parissa
lajikkeen ohjelmisto.

- Haastatteluissa puhut paljon itsekritiikistäsi.
Samaan aikaan Radio Pietarissa, vastaten juontaja Natalia Zavyalovalle,
sanoit kirjaimellisesti seuraavaa: "Olen kauhea samojedi!" Mitä mieltä sinä olet
ero itsekritiikin ja itsekritiikin välillä?

- Kaikki on hyvin yksinkertaista - itsekriittisen ihmisen ei tarvitse olla lainkaan samojedi:
hän voi nähdä sekä positiivisen että negatiivisen oman
ominaisuuksia ja hahmotella tehokkaita tapoja korjata puutteet. Samojedi
kiireinen ikuiseen itsensä häpeään, ominaisuuksien etsimiseen, joita hän voi ja osaa
ei olla. Samaan aikaan hän syyttää enimmäkseen itseään kaikista maailman ongelmista. se
tuhoisa persoonallisuudelle. Samojedien on erittäin vaikea selviytyä meidän elämässämme
todellisuutta, joten uskon, että tällaisilla ilmenemismuodoilla henkilö
täytyy taistella. Kun puhun itsestäni, hänen soolouransa alkuvuosina
itsekritiikkini esti minut, mutta vähitellen voitin sen.

- Millaisia ​​persoonallisuustaiteilijoita mielestäsi uhkaa tähtikuume?
- Ihmiset, joita ei pidetty lapsuudessa ja jotka eri syistä
tuntuu toisen luokan ihmisiltä. Sitten korvauksena
on "tähtikuume" - keinona väärään itsensä vahvistamiseen. Minä olen tämä
Puhun omista havainnoistani: elämä antoi minulle tapaamisia
todelliset titaanit - Svjatoslav Richter, Mstislav Rostropovitš,
Sergei Skripka ja monet muut luojat. Ne ovat epätavallisen yksinkertaisia ​​ja
luonnollista, koska heidän ei tarvitse todistaa mitään kenellekään. Persoonallisuus päällä
lava on aina näkyvissä - vaikka se olisi opiskelija. Uskon, että "tähti" -
se on eräänlainen turhautuminen, kun nostat itsesi epäjumalan, epäjumalan arvoon.

- Eräässä keskustelussa kysymykseeni: ”Mitä laatua arvostat eniten
ihmiset? " vastasit "iloisuuteen". Mutta hän pystyy olemaan iloinen
olla huijari. Lisäksi havaintojeni mukaan huijarit ovat usein
hyvin viehättävä. Kuinka erottaa?

- En usko, että huijari voi olla iloinen ihminen! Hän on riistetty
rakastavan elämän lahja, maailma, ihmiset, hän ei periaatteessa kykene olemaan avoin
ja vilpitön. Kuinka hän voi nauttia elämästä, jos teoillaan ja teoillaan
osoittaako hän vihaa häntä kohtaan ??

Minkovin mestariteos
- Kesällä 2013 "Kulttuuri" esitti "Romance of a Romance", joka on omistettu
Mark Minkovin muistoksi. Esitit Minkovin sävellyksen Eugenen jakeille
Evtushenko "Solveigin laulun kuunteleminen". Pidän tätä asiaa yhtenä eniten
merkittävät viimeaikaiset luovat voitot. Voit ottaa selvää
tarina Minkovin mestariteoksen - Jevtušenkon ilmestymisestä ohjelmistoonne?

-"Romantiikan romantiikan" päätoimittaja Alla Sergeevna Goncharova soitti minulle
ja tarjoutui suorittamaan tämän asian. Hän sanoi, että laulu ei käytännössä ole
tiedossa, vaikka aikoinaan sitä lauloivat muslimit Magomajev ja Lev Leshchenko. Klo
uuden materiaalin valmistelussa, en koskaan kuuntele muiden laulajien levyjä ja
En katso videota, jotta en imeisi muiden ihmisten intonaatioita. Katsoin muistiinpanoja
"Solveig" ja tajusi, että hän sairastui tähän sävellykseen! Laulu ei ole vaikea
äänellisesti, mutta emotionaalisesti-kuvaannollisesti: kolmen minuutin kuluessa sinun on kyettävä välittämään
kääntyä elämästä kuolemaan. Kappaleen parissa työskennellessäni ihmettelin:
MITÄ voi lävistää ihmisen niin, että kuolema menettää
kauhu? Ja löysin vastauksen: vain vakaumus, horjumaton usko, että lähtömme
muu maailma ei ole loppu. Minkovin laulussa on hyvin selkeä tapahtumasarja:
henkilö valehtelee ja kuolee. Muista ensimmäiset sanat: ”Makaan silmät kiinni,
autiossa huoneessa. Ja kipu on kaikkein katkera, ja kipu on suloisin ... "
Sankarin kipu on niin kauheaa, että siitä tulee makea! Ja toisen vieressä
maailma on siellä, missä männyt ovat, missä aurinko on, missä on elämää, valoa, rakkautta. "Solveigin laulu"
Griegistä tulee mielestäni tässä tapauksessa enkelin ääni, pelastava
lanka sankarille. Ihminen on kuoleman partaalla: hän on tuhoutunut,
väsynyt, sairas. Ja tapahtuu ihme, joka siirtää tämän pimeyden pois hänestä ja
tuo hänet takaisin elämään. Minusta näyttää siltä, ​​että Griegin Solveigin laulu
hänellä ei voi olla sellaista valtaa. Vain tahdosta voi tulla tämä voima
Jumala ilmestyi jonkin tapahtuman kautta. Finaalissa ("Kun kuolen - a
Kuolen ja kuolen: minun täytyy! ”) En kuullut
toivottomuus ja tuho. Sankari kypsyy ymmärrykseen: ei pelottavaa
jätä tämä elämä, kun tiedät, että on toinen maailma, jossa sitä ei ole
tuskaa ja kärsimystä, jossa sinut hyväksytään ja annetaan anteeksi!

Maine ja ylellisyys
- Kerran kuulin Dmitri Dibrovilta, että ihmisen elämä nykyajassa
Maailma perustuu neljään pilariin: menestys, maine, raha, ylellisyys. Mikä
mitä sisältöä käytät näissä käsitteissä? Kuinka paljon kukin
ovatko ne sinulle merkityksellisiä?

- Näistä käsitteistä vain yksi on minulle arvokas - LUXURY. Sijoitan siihen
merkitys, josta Antoine de Saint-Exupery puhui: ”Ainoa ylellisyys on
se on ihmisten viestinnän ylellisyyttä. " RAHA on minulle vain työkalu
jonka avulla voit ratkaista erilaisia ​​elämän- ja luovia tehtäviä. Rahaa miehelle
tulee pääsääntöisesti silloin, kun hän tekee ammattimaisesti ja tehokkaasti
bisnes. Ymmärrän, että näkemykseni on jonkin verran idealistinen, ja monet olisivat
Väitin ​​- varsinkin maassamme! Valitettavasti olemme kaukana
aina ihmiset, jotka tekevät mestarillisesti tehtävänsä, saavat arvokkaan
palkinto. Tämä on erityisen havaittavissa valitettavasti kulttuurin, lääketieteen ja
koulutus. Menestys on minulle olennainen osa tekemistäsi
jotain hyvin välttämätöntä, tärkeää ja merkityksellistä ihmisille. Minulle konsepti
"Menestys" on jonkin verran synonyymi käsitteelle "kysyntä". Lopuksi,
vain henkilö itse voi arvioida, onko hän onnistunut vai ei. Ja minä ja sinä
luultavasti tunnemme ihmisiä, jotka asuvat ylellisissä taloissa, ratsastaa
arvostetut ulkomaiset autot, lepää viiden tähden hotelleissa ... Mutta jos sellaista
henkilö nousee aamulla ajatuksella, että hän menee jälleen rakastamattomaan työhön,
vaikka se tuo vakaita tuloja, voidaanko sitä pitää onnistuneena? KANSSA
sosiaalisesta näkökulmasta - todennäköisesti kyllä. Minun näkökulmastani -
ehdottomasti ei. Tällainen henkilö ei koe ILOA, mikä on mahdotonta.
Osta rahalle. Olen vakuuttunut: ilo syntyy, kun ihminen
kiireinen siitä, mitä rakastaa ja kommunikoi samanhenkisten ihmisten kanssa. viime aikoina minä
Luin eräältä psykologilta: ”Ilo on sivutuoteoikeus
järjestettyä toimintaa ". Omasta mielestäni loistava! Samaa minä tekisin
kertoi menestyksestä. Mitä tulee kunniaan, jälleen kerran, se ei ole minulle tavoite, mutta
seuraus. Kun ihmiset tarvitsevat luovuuttasi - yhdellä
juhlat; toisaalta musiikkituotteesi laatu on
moderni ja parhaassa mielessä kaupallinen - sitten maine tulee. Se on sisällä
ihanteellinen. Vaikka näen usein, että kunnia ei aina toteudu
lahjakkaita ja arvokkaita ihmisiä.

- Myönnä se rehellisesti: et ole koskaan ärsyyntynyt siitä, ettet ole mediassa läsnä,
ketkä ovat vähemmän lahjakkaita taiteilijoita kuin sinulla?

- Ja missä tiedotusvälineet ovat läsnä? Minulle vain yksi asia on tärkeä: suurin osa konserteistani
on loppuunmyyty. Ja minulla on myös tavoite, johon olen menossa. Minulle vain tämä
on merkitys!


SAMPO -TV -juoni 2000 -luvun baritonien konsertista 26. toukokuuta 2014 Petroskoissa. Karjala.

Tuon huomionne haastatteluun suosikkitaiteilijani, upean baritonin, maanmiehemme Vladislav KOSAREVin kanssa.
Ainutlaatuinen materiaali julkaistiin "Smolenskaya Gazeta" -verkkosivustolla, ja olen mielelläni lainannut sitä sieltä. Kirjoittaja on taidekriitikko Natalia KRASILNIKOVA. Kiitos paljon!
Kaikille kiinnostuneille: Vladislav Kosarev laulaa Smolyansille 8. maaliskuuta Glinka -konserttisalissa. Näemme ohjelman "Sydämen musiikki" Dubrovski Smolenskin venäläisen kansanorkesterin kanssa (taiteellinen johtaja ja kapellimestari - Artjom Belov).
Vuosi sitten osallistuin Kosarevin konserttiin, ja muusikko teki minuun pysyvän vaikutuksen. Siksi on vain yksi neuvo: älä missaa sitä!


Jokaisella toimittajalla on sankareita, joista tulee osa hänen kohtaloaan. Kun sinusta kasvaa sen henkilön persoonallisuus, josta kirjoitat, niin paljon, että rajat ammatin ja elämän välillä hämärtyvät. Laulaja Vladislav Kosarev on yksi niistä sankareista minulle.
Mikä kiehtoo ja kiehtoo Vladislavin taidetta? Harvinaisen, hämmästyttävän kauneuden ääni? Kyllä, siitä ei ole epäilystäkään. Mutta varmasti on laulajia, joilla on kauniimpi ääni! Dramaattinen taito? Ja näin on, mutta nykyään laulajat, joilla ei ole näyttelijälahjoja, eivät yksinkertaisesti voi selviytyä musiikkimarkkinoilla! Luulen, että Kosarevin ilmiö on siinä ehtymättömässä SIEULUN VALOSSA, joka virtaa hänen silmistään, kyllästää hänen äänensä ja kaiken hänen lavakäyttäytymisensä. Konserttien jälkeen Vl. Kosarev ja kommunikointi hänen kanssaan, maailma nähdään eri silmin, ja alat ymmärtää, että aina on ulospääsy - jopa kaikkein toivottomimmista tilanteista. Kuinka voimakas positiivisen energian varaus on oltava hallussa, jotta valo synnyisi tunnelin päässä! Rehellisesti, en tiedä suurempaa kiitosta taiteilijalle!
Vladislav Kosarev - persoonallisuus. Hän on älykäs, syvä, poikkeuksellinen keskustelija. Olen varma: Smolenskin kuuntelijat, jotka ovat perustellusti ylpeitä siitä, että tämä ainutlaatuinen taiteilija on heidän maanmiehensä, ovat kiinnostuneita ja hyödyllisiä Kosarevin pohdintoja elämästä ja työstä.

alkaa
- Vladislav, olet ensimmäisen Alexander Yurlovin kansainvälisen kuoronjohtajien kilpailun voittaja. En ole löytänyt mistään yksityiskohtaista tietoa tästä kilpailusta. Samaan aikaan tämä on urasi alku. Voitko kertoa lisää kilpailusta?
- Kilpailu järjestettiin Jekaterinburgissa vuonna 2001. Olin suorittamassa apulaisharjoittelua Gnessinin Venäjän musiikkiakatemiassa ja työskentelin jo vuoden kuoromestarina Peresvetin mieskamarikuorossa. Minulla ei voitu sanoa, että taistelutunne oli täysin toteutunut: vuonna 1999, kun opiskelin Gnesinkan viidennellä kurssilla, menin kuoronjohtajien kilpailuun Salavat Bashkortostanin kaupungissa ja sain tutkintotodistuksen IItutkinto. Halusin kuitenkin enemmän.
Yurlov -kilpailussa oli perinteinen rakenne ja se järjestettiin kolmella kierroksella: ensimmäinen - johtaminen; toinen työskentelee kuoron kanssa; kolmas on kappaleen konserttiesitys kuoron kanssa, jonka kanssa työskentelimme toisella kierroksella. Minulle tämä kilpailu on mielenkiintoinen, koska ensimmäistä kertaa kuoronjohtajien kilpailujen historiassa ensimmäiset paikat jaettiin saman oppilaitoksen - Gnessinin Venäjän musiikkiakatemian - valmistuneille. Grand Prix voitti Aleksanteri Solovjov, joka työskenteli kuoromestarina Vladimir Mininin kamarikuorossa (nyt hän on Bolshoi -teatterin kapellimestari), ja ensimmäinen palkinto on todella sinun. Sasha ja minä opiskelimme Gnesinkassa yhden professorin - Vladimir Onufrievich Semenyukin - luona.
Yurlov -kilpailussa työskentelin Jekaterinburgin kaupungin Lik -kamarikuoron kanssa. Johdin Rahmaninovin kevään, Tanejevin On the Ship ja kolmannella kierroksella yhden numeron Rahmaninovin liturgiasta.
Jekaterinburgin tuomariston puheenjohtaja oli Vladimir Nikolaevich Minin, ja hän esitti minulle palkintotodistuksen Minä palkintoja. Yurlov -kilpailun voittaminen antoi minulle mahdollisuuden ryhtyä Peresvet -kuoron kapellimestariksi vuoden työn jälkeen kuoromestarina.

Ole taiteilija
- Kuinka tärkeää on arvioida ympärilläsi olevia ihmisiä - sekä luovuuttasi että henkilökohtaisia ​​ominaisuuksiasi?
- On olemassa joukko ihmisiä, joiden mielipide on minulle erittäin tärkeä. Nämä ovat vanhempani, opettajani, läheiset ystäväni ja jotkut katsojistani. Arvostan todella yleisön luottamusta, jotka käyvät jatkuvasti konserteissani odottaen jotain uutta, mielenkiintoista, odottaen ihmettä. Mutta en voi sanoa, että seuraan itsestäni tietoja Internetissä - erityisesti blogiviestejä, kommentteja sosiaalisissa verkostoissa - en voi. Yritän elää Aleksanteri Sergejevitš Puškinin mukaan, hän antoi mielestäni yleismaailmallisen neuvon: ”Jumalan käskystä, oi Muse, ole kuuliainen! Pelkäämättä loukkausta, vaatimatta kruunua he saivat kiitosta ja panettelua välinpitämättömästi eivätkä haasta tyhmää! "
Mitä tulee henkilökohtaisten ominaisuuksien arviointiin, keskityn jälleen ryhmään ihmisiä, joiden mielipide on minulle erittäin tärkeä. En ole epäsosiaalinen henkilö, ja minusta näyttää siltä, ​​etten riko yleisesti hyväksyttyjä moraalinormeja. Teen sitä mitä pidän oikeana ja elän niin kuin pidän oikeana.

- Muuten, säännöistä! Äskettäin eräässä TV -ohjelmassa kuulin: "Planeetan kauheimmat asiat tapahtuvat, koska ihmiset noudattavat sääntöjä." Mitä mieltä olet SÄÄNNÖISTÄ?
- Olen periaatteessa eri mieltä tämän väitteen kanssa! Rikkomalla tiettyjä sääntöjä ja vastoin omaatuntoaan ihmiset luovat valtavan määrän ongelmia itselleen ja ympärillään oleville. Uskon, että kysymys ei ole siitä, noudattavatko ihmiset sääntöjä, vaan siitä, mitä he yleensä ohjaavat tiettyjä toimia tehdessään. Havaintojeni mukaan ihmiset tekevät valtavan määrän sopimattomia, usein inhottavia tekoja juuri siksi, etteivät he noudata sääntöjä, vaan elävät ilman moraalisia ohjeita.

- Mitä impulsseja tarvitset luovuudelle - tietysti naisten lisäksi?
- Yritän löytää näitä impulsseja kaikista elämän ilmenemismuodoista - jopa kaikkein, ensi silmäyksellä, jokapäiväisistä. Se voisi olla katsomassa kissaa, kauhea kiusaaja, joka asuu talossani; lehtien kahina; muukalaisen rento ilme kadulla; katkelma jostakin lauseesta, jonka näin vahingossa metrolla lukevan henkilön olkapään yli. Yleensä kadulla tai metrolla kävellessäsi yrität pitää tauon töistä ja tällaisten odottamattomien impulssien jälkeen haluat päinvastoin sukeltaa luovuuteen uudella voimalla!
Yritän jatkuvasti laajentaa inspiraatiolähteideni valikoimaa. Katsoin äskettäin elokuvan ”Kolme poplaa Plyushchikhalla”. Minulla on jo useiden viikkojen ajan silmieni edessä Oleg Efremovin katse, kun hänen sankarinsa istuu Volgassa, nojaten kyynärpäät ohjauspyörään ... Tässä katseessa - maailmankaikkeus, tämä on loistavaa !!! Muistan usein tämän kohtauksen työskennellessäni Neuvostoliiton pop -ohjelmiston parissa.

- Haastatteluissa puhut paljon itsekritiikistäsi. Samaan aikaan "Radio Pietarissa", vastaten juontaja Natalya Zavyalovalle, sanoit kirjaimellisesti seuraavan: "Olen kauhea samojedi!" Mitä eroa mielestäsi on itsekritiikin ja itsekritiikin välillä?
- Kaikki on hyvin yksinkertaista - itsekriittisen ihmisen ei tarvitse olla lainkaan samojedi: hän voi nähdä sekä omat positiiviset että negatiiviset piirteensä ja hahmotella tehokkaita tapoja korjata puutteet. Samojedi on kiireinen iankaikkisesta itsensä pilkkaamisesta, sellaisten ominaisuuksien etsimisestä, joita hänellä ei ehkä ole. Samaan aikaan hän syyttää enimmäkseen itseään kaikista maailman ongelmista. Tämä on tuhoisaa yksilölle. Samojedien on erittäin vaikea selviytyä todellisuudestamme, joten uskon, että ihmisen on taisteltava tällaisia ​​ilmenemismuotoja vastaan.
Kun puhun itsestäni, soolourani alkuvuosina itsekritiikkini esti minua, mutta vähitellen voitin sen.

- Millaisia ​​persoonallisuustaiteilijoita mielestäsi uhkaa tähtikuume?
- Ihmiset, joita ei pidetty lapsuudessa ja jotka eri syistä tuntevat olevansa toisen luokan ihmisiä. Sitten korvauksena syntyy "tähtikuume" - keinona valheelliseen itsensä väittämiseen. Sanon tämän omien havaintojeni perusteella: elämä antoi minulle tapaamisia todellisten titaanien - Svjatoslav Richterin, Mstislav Rostropovitšin, Sergei Skripkan ja monien muiden luojaten - kanssa. Ne ovat epätavallisen yksinkertaisia ​​ja luonnollisia, koska niiden ei tarvitse todistaa mitään kenellekään. Lavalla oleva persoonallisuus on aina näkyvissä - vaikka se olisi opiskelija.
Minusta tähti on eräänlainen häiriö, kun nostat itsesi epäjumalan, epäjumalan arvoon.

- Eräässä keskustelussa kysymykseeni: "Mitä laatua arvostat eniten ihmisissä?" vastasit "iloisuuteen". Mutta huijari voi myös olla iloinen. Sitä paitsi havaintojeni mukaan huijarit ovat usein hyvin viehättäviä. Kuinka erottaa?
- En usko, että huijari voi olla iloinen ihminen! Häneltä puuttuu lahja rakastavalle elämälle, maailmalle, ihmisille; hän ei periaatteessa kykene olemaan avoin ja vilpitön. Kuinka hän voi nauttia elämästä, jos hän osoittaa teoillaan ja teoillaan vihaa sitä kohtaan?

Minkovin mestariteos
- Kesällä 2013 "Kulttuuri" esitti "Romance of a Romance", joka on omistettu Mark Minkovin muistolle. Esitit Minkovin sävellyksen Jevgeni Jevtušenkon sanoille "Solveigin kappaleen kuunteleminen". Pidän tätä teosta yhtenä merkittävimmistä luovista voitoistasi viime aikoina. Löydätkö Minkovin mestariteoksen - Jevtušenko - esiintymishistorian ohjelmistostasi?
-"Romance of Romance" -lehden päätoimittaja Alla Sergeevna Goncharova soitti minulle ja tarjoutui esittämään tämän kappaleen. Hän sanoi, että laulu on käytännössä tuntematon, vaikka kerran muslimit Magomajev ja Lev Leshchenko lauloivat sen. Kun valmistan uutta materiaalia, en koskaan kuuntele muiden laulajien nauhoituksia tai katso videoita, jotta en imeisi muiden ihmisten intonaatioita. Katsoin Solveigin muistiinpanoja ja tajusin, että sairastuin tähän sävellykseen! Kappale on monimutkainen ei äänellisesti, vaan emotionaalisesti-kuvaannollisesti: kolmen minuutin kuluessa sinun on kyettävä välittämään käänne elämästä kuolemaan.
Kappaleen parissa työskennellessäni ihmettelin: MITÄ voi lävistää ihmisen niin, että kuolema menettää kauhunsa hänen puolestaan? Ja löysin vastauksen: vain vakaumus, horjumaton usko siihen, että lähtömme toiseen maailmaan ei ole loppu. Minkovin laulussa on hyvin selkeä tapahtumasarja: ihminen valehtelee ja kuolee. Muista ensimmäiset sanat: ”Makaan silmät kiinni autiossa huoneessa. Ja kipu on kaikkein katkera, ja kipu on suloisin ... ”Sankarin kipu on niin kauheaa, että siitä tulee makeaa! Ja seuraavaksi - toinen maailma, jossa mäntyjä, missä aurinko, missä elämä, valo, rakkaus. Griegin Solveigin laulusta tulee mielestäni tässä tapauksessa enkelin ääni, pelastava lanka sankarille. Ihminen on kuoleman partaalla: hän on tuhoutunut, uupunut, sairas. Ja tapahtuu ihme, joka työntää tämän pimeyden pois hänestä ja herättää hänet takaisin elämään. Minusta näyttää siltä, ​​että Griegin Solveigin laululla itsessään ei voi olla sellaista voimaa. Vain Jumalan tahdosta, joka ilmenee jonkin tapahtuman kautta, voi tulla tämä voima.
Finaalissa ("Kun kuolen - ja kuolen, ja kuolen: minun täytyy!") En kuullut toivottomuutta ja tuhoa. Sankari kypsyy ymmärtämään: ei ole pelottavaa lähteä tästä elämästä, kun tiedät, että on toinen maailma, jossa ei ole kipua ja kärsimystä, jossa sinut hyväksytään ja annetaan anteeksi!

Maine ja ylellisyys
- Kuulin kerran Dmitri Dibrovilta, että ihmisen elämä nykymaailmassa perustuu neljään pilariin: menestys, maine, raha, ylellisyys. Mitä sisältöä käytät jokaiseen näihin käsitteisiin? Kuinka tärkeä jokainen niistä on sinulle?
- Näistä käsitteistä vain yksi on minulle arvokas - LUXURY. Antoin sille merkityksen, josta Antoine de Saint-Exupery puhui: "Ainoa ylellisyys on ihmisten välisen viestinnän ylellisyys." MONEY on minulle vain työkalu, jonka avulla voin ratkaista erilaisia ​​elämän- ja luovia tehtäviä. Raha tulee ihmiselle pääsääntöisesti silloin, kun hän tekee työnsä ammattimaisesti ja tehokkaasti. Ymmärrän, että näkemykseni on hieman idealistinen, ja monet väittävät kanssani - etenkin maassamme! Valitettavasti meillä ei aina ole ihmisiä, jotka tekevät mestarillisesti työnsä, saavat siitä ihmisarvoisen palkkion. Tämä on erityisen havaittavaa valitettavasti kulttuurin, lääketieteen ja koulutuksen alalla.
Menestys on minulle olennainen osa sitä, että teet jotain hyvin välttämätöntä, tärkeää ja merkityksellistä ihmisille. Minulle "menestyksen" käsite on jonkin verran synonyymi "kysynnän" käsitteelle. Loppujen lopuksi vain henkilö itse voi arvioida, onko hän onnistunut vai ei. Sekä minä että sinä tunnemme todennäköisesti ihmisiä, jotka asuvat ylellisissä taloissa, ajavat arvostettuja ulkomaisia ​​autoja, lepäävät viiden tähden hotelleissa ... Mutta jos tällainen henkilö nousee aamulla ajatellen, että hän menee jälleen rakastamattomaan työhön, vaikka se tuo vankat tulot, voitko sitä pitää onnistuneena? Yhteiskunnan näkökulmasta - todennäköisesti kyllä. Minun näkökulmastani - ei varmasti. Sellainen ihminen ei koe ILOA, jota rahalla ei voi ostaa. Olen vakuuttunut siitä, että ilo syntyy, kun henkilö on kiireinen siitä, mitä rakastaa, ja kommunikoi ihmisten kanssa, jotka ovat lähellä henkeä. Luin äskettäin psykologilta: "Ilo on hyvin organisoidun toiminnan sivutuote." Omasta mielestäni loistava! Sanoisin samaa menestyksestä. Mitä tulee kunniaan, jälleen kerran, minulle se ei ole tavoite, vaan seuraus. Kun ihmiset tarvitsevat luovuuttasi - toisaalta; toisaalta musiikkituotteesi laatu on nykyaikainen ja parhaassa mielessä kaupallinen - silloin kuuluisuus tulee. Tämä on ihanne. Vaikka näen usein, että maine ei aina tule todella lahjakkaille ja kelvollisille ihmisille.

- Myönnä se rehellisesti: tunnetko olevasi ärsyyntynyt siitä, että sinulla ei ole mediaa niin paljon kuin jotkut vähemmän lahjakkaat taiteilijat kuin sinä?
- Ja missä tiedotusvälineet ovat läsnä? Minulle vain yksi asia on tärkeä: suurin osa konserteistani on loppuunmyyty. Ja minulla on myös tavoite, johon olen menossa. Tämä on ainoa asia, joka on minulle tärkeä!

Natalia KRASILNIKOVA

Kuva sivulta “Vladislav Kosarev. Virallinen ryhmä "Facebookissa"

© 2021 skudelnica.ru - Rakkaus, petos, psykologia, avioero, tunteet, riidat